Telefuninu
0086-17798052865
Chjamateci
0086-13643212865
E-mail
meifang.liu@hbkeen-tools.com

L'INTRODUZIONE E L'APPLICAZIONE DI CIRCULAR SAW BLADE

Circular sega lama, crede chì l'amichi chì anu fattu u travagliu in legnu sapemu chì hè u metudu di taglio più cumunimenti utilizatu per u travagliu di u legnu, hè generalmente fattu di materiali di tungstenu cobalt è tungstenu titaniu, di quale l'antica resistenza à l'impattu di carburu hè megliu, in u U trasfurmazioni di legnu hè ancu u più utilizatu, è l'ultimu materiale ùn hè micca assai usatu, ma hà ancu u so rolu unicu, a classificazione di lame di sega hà ancu una varietà di, ci sò rettangulari, triangulari, trapezoidali è a serra circular più cumuna. lama.

Lanceremu u novu pruduttu nantu à Amazon - Lame di Sega Circular, Lame di Sega da 7-1/4 inch sò ideali per l'applicazioni di framing, cross-cutting è finitura fine.U disignu esclusivu di i denti toughtrack™, in attesa di patente, nantu à e nostre lame di framing è strappatura hè ingegneratu per furnisce tagli dritti è precisi per tutta a vita di a lama.I slot di u corpu brevettati riducenu a vibrazione, chì funziona cù u disignu di kerf sottile di a lama per furnisce una sensazione eccezziunale di l'utilizatori.I denti di carburu di tungstenu d'alta densità sò duri, resistenti à l'usura è furnisce una longa vita.L'spalla rinfurzata hè pensata per a forza è a durabilità furnisce resistenza à l'impattu contr'à u legnu incrustatu in chiovu.Queste lame venenu cù un rivestimentu anti-aderente Tough Coat™ per riduce l'attrito è l'ingumatura è sò ottimizzati per l'usu sia nantu à seghe circulari a corda sia senza filu.

24T-2PC1                      60T-2PC1

Sapete cumu utilizà lame di sega in lega?

  1. Selezziunate a lama di sega adattata secondu i requisiti di cuncepimentu di l'equipaggiu.
  2. L'equipaggiu deve esse equipatu di dispositivi di prutezzione di sicurezza, cum'è: coperchio protettivu, frenu di spegnimentu, prutezzione di sovraccarichi, etc.
  3. Operatori prufessiunali per installà è aduprà, è portà vestiti di travagliu, portà occhiali protettivi, cuffie, etc.

Tutti sapemu chì un bonu valore di lama di sega hè assai altu, u so rolu hè ancu assai grande, cusì ogni pezzu di lama di sega di carburu hè assai impurtante, u prossimu articulu, vi dicemu cumu si sparte u mantenimentu di a lama di carburu, cumu hè. u modu currettu per aduprà.

Grazie per leghje u nostru articulu.Speremu chì avete trovu utile.Cuntinuemu a prossima volta !


Tempu di post: 30-Jan-2023