Telefuninu
0086-17798052865
Chjamateci
0086-13643212865
E-mail
meifang.liu@hbkeen-tools.com

USU PROPRIU DI LAME DI SEGA DI LEgnu

Per chì a lama di sega ghjucà u so megliu rendimentu, deve esse usata in stretta cunfurmità cù e specificazioni;

  1. Ddiverse specificazioni è usi di a lama di sega, u disignu di l'angolo di lama è a forma di matrice hè diversu, quantu pussibule sicondu i so occasioni currispundenti utilizati;
  2. TA dimensione è a precisione di a forma di u spindle è u plywood di l'equipaggiu anu un grande impattu nantu à l'usu di l'effettu., secondu a lama di a sega prima di verificà è aghjustà.In particulare, i fattori chì affettanu a forza di clamping nantu à a superficia di cuntattu trà a splint è a lama di sega è causanu u spustamentu è u slipping deve esse eliminati.
  3. Pay attenzione à a situazione di travagliu di a lama di sega in ogni mumentu, anormali, cum'è a vibrazione, a voce, u materiale di a superficia di trasfurmazioni, deve esse firmatu in tempu per aghjustà è grinding puntuale per mantene a punta di prufittu;
  4. Temporarily micca usatu sega lame à impiccà vertically, à evitari flat-longu termine, ùn deve esse pilatu nantu à questu, a testa di cuteddu deve esse prutetti, micca permessu di collide.
  5. Ta lama di sega di legnu hà un latu pusitivu, dopu chì a lama di serra hè stallata, da u fronte, a direzzione di rotazione di a lama di serra è u corpu marcatu a direzzione di freccia consistente. Se l'incongruenza indica chì a lama di serra hè stallata in daretu.A lama di sega installata in daretu pò esse un periculu per a sicurità.Ùn solu pò dannà u cutter è a lama di a sega, ma pò ancu facilmente sbattà i denti di a sega, risultatu in ferite à l'operatore.

60T-2 pezzi                   40T-2PC

In ordine per rende più còmuda per voi à aduprà, simu felici di serve vi!È lanceremu ulama di sega per u travagliu di legnunant'à AMAZON,Sè site interessatuit, cercate "HBKEEN" nant'à AMAZON, pudete vede più prudutti!


Tempu di Postu: Feb-04-2023